Har Du fått detta svar på skickat mejl? 

Det är för att ditt mejl flaggats som SPAM via vår fallback-relay för SMTP?.

För att förbättra vår SMTP tjänst och minimera risken att våra SMTP servrar

skall hantera för mycket SPAM så har vi nu med vår partner istället förstärkt
och förbättrat leveransbarheten.

Om ett e-postmeddelande inte kan levereras får du som kund ett nekande mejl

med en länk för att ta bort en eventuell blockering. 


Klicka på länken för att intyga att det inte är SPAM (rutan Not Spam).


Det som händer är att när man intygat att det inte är SPAM så skickas mejlet iväg
till mottagaren som planerat.
Som alltid bör detta användas med försiktighet och är man tveksam kontakta oss

istället innan man klickar på mejl man inte riktigt vet om man skickat.

 

Denna ändring är en del av vår strategi att stärka både säkerheten och

tillförlitligheten i miljön.

Och vi beklagar att implementeringen av skyddet skapade frågetecken och att

informationen INTE kommit fram i tid och istället skapat funderingar.